L'usu di ogni ghjornu di l'imbracatura

Slings in cinghia (fibre di fibra sintetica) sò generalmente fatti di filamenti di poliester d'alta resistenza, chì anu parechji vantaghji cum'è alta forza, resistenza à l'usura, resistenza à l'ossidazione è resistenza UV.À u listessu tempu, sò morbidi, non-conductive, è micca corrosivi (senza dannu à u corpu umanu), sò largamente usati in parechji campi.Slings Webbing (sicondu l'apparenza di u sling) sò spartuti in dui categurie: slings flat è slings tondi.

L'imbracature in cinturione sò generalmente aduprate in ambienti inflammabili è splusivi, è ùn generanu micca scintille durante l'applicazione.A prima sling flat in fibra sintetica di u mondu hè stata aduprata cù successu in u campu di l'elevazione industriale in i Stati Uniti dapoi u 1955. Hè stata largamente usata in navi, metallurgia, machini, minieri, petroleum, industria chimica, porti, energia elettrica, elettronica, trasportu, militari, etc. U sling hè portable, facile à mantene, è hà una bona resistenza chimica, oltri pisu ligeru, altu forza, è ùn hè facile à dannà a superficia di l 'uggettu lifting.Hè sempre più favuritu da l'utilizatori è hà gradualmente rimpiazzatu i cordi di filu d'acciaio in parechji aspetti.

A qualità di u cuscinettu pò esse identificata da u culore di a manica esterna di a sling dopu chì l'etichetta nantu à a sling hè purtata durante l'usu.Fattore di sicurezza: 5: 1, 6: 1, 7: 1, u novu standard di l'industria EN1492-1: 2000 hè u standard esecutivu per slings flat, è EN1492-2: 2000 hè u standard esecutivu per slings tondi.

Quandu sceglite e specificazioni di a sling, a dimensione, u pesu, a forma di a carica chì deve esse elevata, è ancu u metudu d'elevazione da esse utilizatu deve esse cunsideratu in u calculu di u coefficient d'influenza cumuni di u modu di usu, datu i requisiti. per a forza di travagliu limite, è l'ambiente di travagliu., u tipu di carica deve esse cunsideratu.Hè necessariu di sceglie una sling cù una capacità sufficiente è a lunghezza approprita per scuntrà u metudu di usu.Sì parechje slings sò usati per elevà a carica à u stessu tempu, u listessu tipu di sling deve esse usatu;u materiale di a sling flat ùn pò micca esse affettatu da l'ambiente o a carica.

Sling Flat Webbing

Segui i boni pratichi d'elevazione, pianificate u vostru metudu d'elevazione è di manipolazione prima di principià l'elevazione.Aduprate u metudu di cunnessione currettu di l'imbracatura durante u sollevamentu.U sling hè pusatu currettamente è cunnessu à a carica in modu sicuru.U sling deve esse postu nantu à a carica per chì a carica pò equilibrà a larghezza di a sling;mai nodi o torce a fionda.

Sling tonda in sabbia

Prudenza

1. Ùn aduprate micca slings danni;
2. Ùn torce micca a sling durante a carica;
3. Ùn lasciate micca a sling tie quandu si usa;
4. Evitate di strappare l'articule di cucitura o di u travagliu di sopra;
5. Ùn trascinate micca a sling quandu si move;
6. Evite a carica nantu à a sling causata da robba o scossa;
7. A sling senza guaina ùn deve esse usata per purtassi merchenzie cù anguli sharp è bordi.
6. U sling deve esse guardatu in u bughju è senza radiazione ultravioleta.
7. U sling ùn deve esse guardatu vicinu à una fiamma aperta o altre fonti di calore.
8. Ogni sling deve esse verificatu currettamente prima di l'usu;
9. U poliester hà a funzione di resistenza à l'acidu inorganicu, ma hè facilmente dannatu da l'acidu urgànicu;
10. Fibra hè adattatu per i lochi cù a più resistenza à i sustanzi chimichi;
11. Nylon hà a capacità di resistà à l'acidu meccanicu forte è hè facilmente dannatu da l'acidu.Quandu hè umitu, a so perdita di forza pò ghjunghje sin'à 15%;
12. Se u sling hè contaminatu da i sustanzi chimichi o utilizatu à alta temperatura, duvete dumandà à u vostru fornitore per una riferenza.


Tempu di Postu: Feb-22-2023
Cuntatta ci
cun_fexd